Powered By Blogger

среда, 24. новембар 2021.

Prikaz primera dobre prakse u Centru za stručno usavršavanje u Šapcu "Nepismenko i Micro:bit na TI" - Primena u prakSI:Učenicima se dele micro:biIgra „Naslovo, na slovo“ Učenici rade u parovima. Jedan učenik – voditelj igre, objasni da će se na ekranu micro:bita prikazati jedno od slova. Na znak „Sad!“, učenici će u sveske zapisivati reči koje počinju tim slovom. Ako se pojavilo veliko slovo, pisaće reči koje počinju tim početnim slovom, tj. vlastita imena. Ako se na ekranu micro:bita pojavi malo slovo, učenici zapisuju reči koje počinju tim početnim slovom, a koje inače pišemo malim slovom. Igra se zaustavlja kada učenik – voditelj kaže: „Stop!“ Pobednik igre je učenik/par koji u svesci imaju tačno ispisano najviše reči, koje počinju slovima prikazanim na ekranu micro:bita.Igra „Naslovo, na slovo“ Učenici rade u parovima. Jedan učenik – voditelj igre, objasni da će se na ekranu micro:bita prikazati jedno od slova. Na znak „Sad!“, učenici će u sveske zapisivati reči koje počinju tim slovom. Ako se pojavilo veliko slovo, pisaće reči koje počinju tim početnim slovom, tj. vlastita imena. Ako se na ekranu micro:bita pojavi malo slovo, učenici zapisuju reči koje počinju tim početnim slovom, a koje inače pišemo malim slovom. Igra se zaustavlja kada učenik – voditelj kaže: „Stop!“ Pobednik igre je učenik/par koji u svesci imaju tačno ispisano najviše reči, koje počinju slovima prikazanim na ekranu micro:bita.tovi sa zadatim programom. Pokretanjem programa imaju zadatak pročitati reč (analiza i sinteza) te pročitanu reč zapisati. Učenicima se zadaje sledeći zahtev, gde će smisliti rečenicu u kojoj će biti zastupljena reč koju su prethodno dobili na ekranu micro:bita. Učenicima se zadaje da osmisle upitnu, izjavnu i uzvičnu rečenicu koje će sadržati reč koja je ispisana na ekranu micro:bita.