Powered By Blogger

недеља, 4. октобар 2015.

АКТИВНОСТИ УЧЕНИКА 3. РАЗРЕДА ЗА ВРЕМЕ ТРАЈАЊА ДЕЧЈЕ НЕДЕЉЕ (5.10.2015 – 9.10.2015.) 5.10.2015. - Отварање Дечје недеље - „Имам право да се дружим“ Најављујемо програм активности у време трајања Дечје недеље, коју отварамо изложбом дечијих радова уз медијску промоцију. Намера нам је подстицање и размена уметничког дечијег стваралаштва „Деца деци“. Ученици III/2 представиће се заинтересованима у просторији школске библиотеке са дечјим разговорима о праву на дружење, праву на одмор, као и о дечјим обавезама. “У свету постоји једно царство у њему царује другарство у њему је све лепо у њему је све нежно у њему се све радује....“ 6.10.2015. – „Имам право да се играм“ Настављамо да промовишемо права детета на игру. Овим желимо да скренемо пажњу на дечје потребе за слободним временом и могућности да искажу своје физичке способности и вештине кроз „Традиционалне игре“. „Старе игре, игре нове детињство у коло зове све остави добри свете, буди дете, буди дете...“ 7.10.2015. – „Имам право да откривам“ Предвиђене су различите активности на нивоу одељења. “Маме, тате и остали јесте ли ви били мали? Молимо да разумете како је то бити дете!“ 8.10.2015. - „Имам право да сазнајем“ Предвиђене различите активности на нивоу одељења и заједничка активност – посета Вуновлачари. „Реци ми и заборавит ћу. Покажи ми можда ћу запамтити. Укључи ме и разумећу.“ (Конфучије) 9.10.2015. – Тематски дан - „Од срца срцу“ Намера нам је усмерена ка скретању пажње на очување традиције и културног наслеђа својих предака, као и дечје потребе за слободним временом и могућности да га провду у окружењу где имају прилику да нешто ново сазнају, а у исто време да се забаве. „Око мене још увек лете звезде Сунце се окреће, јер тако хоће, а ја сам центар ове планете, зато што сам твој потомак свете!“ Координатор: Јасмина Јанић, проф.раз.наставе, спец.



Нема коментара:

Постави коментар