"Svako dete zaslužuje heroja: odraslu osobu koja nikada od njih neće dići ruke; nekog ko će razumeti kolika se snaga krije u povezanosti; nekog ko će istrajati u težnji da deca iz sebe izvuku najbolje što mogu." Rita Pierson
среда, 16. октобар 2019.
Настава ван учионице је успешан вид планирања у циљу мењања и осавремењавања наставе. Могућности за учење путем активних метода рада, кроз самостално истраживање, откривање и уочавање веза и односа, омогућава да ученици повезују претходно стечена знања са новим, кроз искуствено учење и самостално истраживање у непосредном окружењу, што додатно мотивишу ученике на успешније савладавање наставног градива. На непосредан начин ученици су се упознали са старим занатом вуновлачар. Ученици су сазнали да је вуновлачар занатлија који обрађује вуну. Када се вуна ошишане овце опере и осуши, носи се код вуновлачара. Он је тада ставља у машину која „влачи“ тј. разчешљава вуну, чини је ваздушастом и спремном за даљу обраду. Код вуновлачара вуна се изчешљавањем ослобађа нечистоћа, као што су иглице четинара и слично које је су се у вуни овце накупиле током времена. Традиционално, жене упредају вуну помоћу преслице и вретена. Потом извлаче нит која се затим користи за штрикање. Од домаћина смо добили вуну коју ћемо искористити да направимо преслице.
Пријавите се на:
Објављивање коментара (Atom)
Нема коментара:
Постави коментар