Powered By Blogger

среда, 21. фебруар 2007.

Dato viđenje jednog scenarija za AUN nastavu kao prilog promenama u koncepciji pristupa realizaciji ciljeva AUN, naglašavajući značaj uključivanja i integracije dece u AUN. Akcenat je bio na stalnom ponavljanju, kako tek usvojenog, tako i ranije savladanog gradiva. Saznajni proces i rekapitulacija stečenih znanja odvijao se kroz rešavanje niza zadataka koji su dati u vidu pitanja, maketa, igara i sl. Obilje materijala, predloga i ideja za realizaciju tema ostavljali su učenicima prostor za ličnu kreativnost. Jezik ni u dijaloškom segmentu, ni u kratkim celinama nije bio isključivo školski i veštački, već je u zadovoljavajućoj meri autentičan. Autentičnost je naročito prisutna u dijalozima, koji donose korisne fraze, ustaljene izraze, čime se u praksi potvrđuje teorijsko opredeljenje za obradu ovakve nastavne jedinice putem AUN. Sama realizacija trebala je da pokaže da se kroz timski rad i tematsko planiranje, kroz igru i zabavu, kod dece razvija radoznalost, podstiče stvaralaštvo i kreativnost, stiču nova saznanja. Detaljnije je dat prikaz jednog iskustva u primeni AUN.Ključne reči: aktivna nastava, aktivno učenje, kooperativni rad, proces saznanja, učenik, saradnički odnos, timski rad



























Нема коментара:

Постави коментар