Powered By Blogger

четвртак, 23. мај 2019.

Svetlo i tama - Jednom, Tama je otišla Bogu i rekla mu: “Sunce me stalno proganja. Zadaje mi puno problema. Prati me od jutra do mraka i do večeri sam vrlo umorna. I kad dođe noć pre nego što sam završila svoj san i odmor, počinje me opet pratiti. Mislim da mu nikada nisam učinila ništa nažao. Mislim da ga nikada nisam naljutila. Zašto me onda stalno prati? Zašto me stalno maltretira? Šta sam mu krivoga učinila?“ Tada je Bog pozvao Sunce i pitao: „Zašto stalno teraš jadnu Tamu? Uvek beži, skriva se, svuda traži utočište. Zašto je pratiš 24 sata? Koja je potreba za time?“ Sunce je reklo: „Ko je Tama? Još je nisam sreo. Čak je ni ne poznajem. Nisam je još video, ali ako sam u neznanju učinio nešto pogrešno spreman sam zatražiti oproštaj. I kada je jednom prepoznam, više je nikada neću pratiti.“ Priča se da je prošlo miliona i triliona godina od ovog događaja. Ovaj slučaj je "u toku" u božjim datotekama. Bog još nije uspeo spojiti svetlost i tamu zajedno i kažem vam nikada neće ni moći, bez obzira koliko on bio svemoguć. Čak niti Svemoćni nema sposobnost da stavi tamu pred svetlost jer tama i svetlost ne mogu postojati zajedno.
















Нема коментара:

Постави коментар